Мабуть, французи чогось побоювалися, а вдома ж і стіни допомагають. Відразу скажу, даремно побоювалися. Саме DS5 можна вважати прямим спадкоємцем легендарної «Богині» (DS на французькому співзвучно deesse, тобто «богиня») DS19, представленої в кінці 50-х і миттєвої зробила французьку марку легендарної і авангардної. Втім, до появи нової лінійки DS, дизайнерам Citroen доводилося важкувато - керівництво концерну PSA лише недавно розв'язало їм руки, дозволивши знову створювати неповторні, що приковує до себе погляди, автомобілі.
Наближатися до хетчбеку краще з обережністю, до цього уважно і у всіх деталях розглянувши його в деталях. Інакше можна збожеволіти від буйства ліній, підштампувань, хромованих накладок, вирізів ... Але коли око звикає, розумієш, що тут все настільки гармонійно, що все, що здавалися хвилин тому хаосом, виглядає настільки цілісно, ??що всі інші автомобілі, особливо з серії «квадратіш. практіш. гут », здаються нудними і нецікавими до позіхання. У DS5 ниспадающая до задньої частини лінія даху і, навпаки, піднімається підвіконна лінія. Це робить силует автомобіля більш стрімким, ріднить його як з купе, так і зі спортуніверсаламі. Цікава деталь - корму DS5 вінчають два патрубки випускної системи. Але зроблено це на догоду гармонійності, так як, власне, вихлопною трубою є тільки один з хромованих багатогранних оконечниками.
Цікаво, що дизайн Citroen DS5 не тільки красивий, але і ефективний. Аеродинаміки компанії за допомогою дефлекторів, сильного нахилу лобового скла і форми переднього бампера, домоглися відмінного показника аеродинамічного опору. Коефіцієнт лобового опору дорівнює 0,29.
Гарна обгортка? Але всередині Citroen DS5 не менше преміален, ніж зовні. Інтер'єр хетчбека, це дійсно «Creative Technologie». Матеріали для обробки його салону обрані найкращі. Інтер'єр не тільки виглядає дорого, але і таким є. Пластики - м'які. Шкіра і алюміній - справжні, а не дешева підробка з пластмаси. Шкода тільки карбон виявився псевдо, тобто плівкою на пластиці. Перше відчуття, коли сідаєш за кермо DS5 - ти потрапив в літак! Причому відразу на місці пілота. Навколо безліч всіляких кнопок, перемикачів та індикаторів. Але, що цікаво, при всьому цьому достатку, не виникає відчуття перевантаженості, мало того, відразу можна зрозуміти, що за що відповідально. Всі органи управління знаходяться там, де вони за логікою повинні знаходитися. Кнопки управління магнітолою і навігацією знаходяться на центральному тунелі. Але стривайте, де ж я все це вже бачив? Точно, в Porsche Panamera. Центральний тунель схожий на телефон Vertu. Над головою ще один блок кнопок - керування шторками, що прикривають скляний дах. Панорамний дах DS5 дещо здивувала і навіть засмутила. Її, як такої, немає, а є три роздільних сектора. Це звичайно зручно, що кожен з них можна закрити або відкрити окремо, але відчуття повітря і неба над головою немає. Та й люк тут не передбачений ...
У водійському "кокпіті" цілком зручно. Та й сидіння, хоч і чіпко охоплює тіло, оснащений функцією масажу, не така вже й дрібниця, треба сказати, навіть для преміум-сегмента. Та й взагалі, оснащення автомобіля на найвищому рівні - тут двозонний клімат-контроль і мультимедійна система з 7-дюймовим монітором, куди при необхідності виводяться дані навігації, бортового комп'ютера або зображення з камери заднього виду. Ось тільки, дивує простенька пластикова панель магнітоли. З іншого боку, де ви бачили богиню хоча б без одного вади?
Втім, вистачить витріщатися на принади DS5. Пора б і перевірити, на що хетчбек здатний на дорозі! Двигун заводиться кнопкою, розташованої під елегантними годинами. Ми вибрали варіант, який, на думку представників Citroen, буде користуватися найбільшим попитом в Росії, - тандем 1,6-літрового турбомотора (150 к.с.) і 6-ступеневої "автомата". Пухкий спортивне кермо приємно лягає в руки, хоча керувати автомобілем підрізаній знизу, на догоду спортивному іміджу, «бубликом» не так зручно як хотілося б. По прямій розгін автомобіля швидше плавний і впевнений, ніж спортивний. У трансмісії є і спорт-режим, але значної різниці за суб'єктивними відчуттями в розгоні немає. Тим не менш, DS5 - досить великий і важкий (повна маса більше 2000 кг) автомобіль. Рулится хетчбек дуже навіть непогано - спасибі вдалою платформі, на якій, в тому числі, побудований і новий Citroen C4. Автомобіль з радістю занирює в повороти і дає трохи побешкетувати. А з ростом швидкості кермо наливається важкістю завдяки електропідсилювачу зі змінним повертається зусиллям. Підвіска не особливо жорстка - з радістю проковтує великі дефекти дорожнього полотна, але при цьому, чомусь, віддає в п'яту точку на стиках і бруківці. При активному водінні можна не стежити за панеллю приладів - основні дані проектуються на прозорий екранчик в центрі лобового скла. Але ні дизайн, ні керованість, ні електронні системи не зроблять автомобіль представником преміум-сегмента, якщо у нього погана шумоізоляція. У Citroen це розуміють, тому навіть на високій швидкості в салоні можна розмовляти, не підвищуючи голос.
Втомилися від активно руління? Тоді можна і відпочити, а за тим, щоб ви не заснули, догляне опциональная система стеження за рухом по смугах. При перетині розмітки без включення сигналу повороту водій отримує відчутну вібрацію в нижній частині сидіння. Причому сидіння вібрує або ліворуч, або праворуч, залежно від того куди автомобіль відхилився.
Все, приїхали на фініш. Я не поспішаю залишати салон DS5, в черговий раз проводячи долонею по передній панелі. Чудовий автомобіль! Але і не дешевий. У Росії ціни стартують з позначки в 1 119 000 рублей, причому нам будуть доступні виключно версії з «автоматом». Дорого, але автомобіль непогано оснащений: тут є фронтальні і бічні подушки безпеки, а також «шторки», ABS і ESP, датчики світла і дощу, фари зі світлодіодами «ходовими» вогнями, клімат-контроль, скла з електроприводом, а також аудіосистема з підтримкою MP3.
Комплектація So Chic пропонується з бензиновим (від 1 209 000 рублів) і дизельним двигунами (від 1 334 000 рублів). У неї, плюс до перерахованого, є сигналізація, безключевого доступ в салон, електрично складаються дзеркала зі світлодіодним підсвічуванням, комплект Hands Free Bluetooth, задній парктронік, хромовані накладки на ручки дверей і додаткові опції.
Ціни на топову комплектацію Sport стартують від 1 354 000 рублей, та від 1 479 000 за дизельний двигун. Додатково туди входять електроприводи регулювань сидіння водія і пасажира, навігаційна система з 7-дюймовим екраном, датчики паркування в передньому бампері, камера заднього виду, шкіряний салон.
Якщо хочеться якісний автомобіль, який би виділявся з потоку і виділяв вас серед інших учасників дорожнього руху - Citroen DS5 правильний вибір. Нехай «німці» рулятся трохи краще, мають трохи дорожчі матеріали обробки і більший вибір силових агрегатів і трансмісій. Богині прощаєш це.
Saturday, September 26, 2020
Тест-драйв Citroen DS5. Роман з Богинею
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Тест-драйв Citroen DS5. Роман з Богинею
Мабуть, французи чогось побоювалися, а вдома ж і стіни допомагають. Відразу скажу, даремно побоювалися. Саме DS5 можна вважати прямим спадк...
-
Компанія Citroen розсекретила концепт-кар Wild Rubis. Перший живий показ новинки відбудеться на автосалоніпосилання відкриється в новому ві...
-
В останні роки виробники прагнуть забезпечити ці практичні сімейні машини оригінальним екстер'єром, нескінченним різноманітністю трансф...
-
У розпорядженні видання Autoforum виявилася офіційна інформація та фотографії компактвена Citroen C4 Picasso наступного покоління. Публічни...
No comments:
Post a Comment